- SKRIVEBUATREFF - NOK ET REFERAT - 9. MARS



Enda et MSN-møte angående SKRIVEBUATREFFET er avsluttet. Her kommer et lite referat, samt noen kommentarer til alle som leser det!


1. Som punkt en, så etterlyser vi større engasjement hos alle som ikke har engasjert seg ennå! I forrige innlegg etterlyste vi medlemmer fra Oslo som kan hjelp oss, og også bidrag til heftene vi har planer om å lage! Til nå har interessen vært liten, så vær så snill! Vi trenger all den hjelp vi kan få! Har du 15 minutter dødtid om dagen?
ENGASJER DEG!

2. Neste punkt, lokaler. Vi har ennå ikke funnet lokaler. Det er vanskelig å tro, men det er virkelig utrolig vanskelig å finne et passende lokale i Oslo, som er villige til å leie ut til oss i sommer. Til nå har vi fått avslag fra 12 skoler. Undertegnede har også ringt rundt til bydelen i Oslo, blitt henvist til den ene etter den andre, og ved veis ende har det alltid blitt et avslag. En mail er underveis til en ungdomsorganisasjon i Oslo, og vi håper at disse vil hjelpe oss i søken etter et lokale.
Så har du et forslag, ikke nøl med å skrive det ut, eller send det i en mail. Ingen forslag er for dumme, og det er ingen forslag som ikke vil bli prøvd! Bor du i Oslo, så oppfordrer vi deg til å se deg litt om etter et egnet sted som kanskje kan leies. Send i så fall kontaktinformasjon til oss.

3. Vi har fått svar fra redaksjonen, og fått noen tips på veien. Det er satt opp en plassbegrensning til 80 deltakere. Grunnen til dette er at mange utleiere er interessert i eksakt hvor mange det er som har tenkt til å komme. En annen ting er også antall vakter vi er nødt til å ha med oss. Flere deltakere betyr flere vakter. Vi har nå fått enda en på laget som kan stille som vakt, så vi er pr i dag garantert 2 vakter, men vi trenger flere!
Spør rundt deg!

4. For tiden jobber undertegnede med å få Bror Eeg til å komme på treffet, og han virket ganske positiv til å stille opp. Han er ikke veldig kjent, men har til nå gitt ut fire barnebøker, samt lærebøker i sjakk. Av barnebøker, så er han forfatter av bl.a ”Idéskaperen til Planetboka”, ”Du kan stole på Pio. En reise til planetene” og ”Bie-Anne som ingen kunne finne”. Vi har også ønsker om at andre forfattere vil stille opp, men arbeidet med dette har ikke startet ennå, men Nattvindens gråt har nevnt at hun vil prøve å invitere en.

5. Til slutt har vi valgt å sette opp deltakerprisen til 250, men da vil dette dekke mat på selve treffet. Et foreløpig matbudsjett har blitt satt opp, men på grunn av at vi ennå ikke har funnet lokaler, så har ikke leieutgiftene blitt medberegnet. I tillegg regner vi med at det kommer en del andre utgifter også.

6. Vi har søkt om støtte fra fond på 30000, og lover å holde dere oppdatert på hva som skjer på den fronten også.



Helt til slutt, så må det nevnes at det var vanvittig dårlig oppmøte på dagens møte. Jeg vet det var på fredag og så videre, men vi ønsker oss større engasjement hos alle! Dette er ikke noe som vi greier på egenhånd, og vi trenger all den hjelpen vi kan få!

Husk fristen for innsending av bidrag! Det har kommet skuffende lite bidrag så langt! Ikke sitt på dem, del dem med resten av verdenen også! Send dem inn! (mailadresser er å finne i forrige referat)



Kort og godt: ENGASJER DEG!



Med vennlig hilsen
Alfonso og de andre arrangørene

SKRIVEBUATREFF   Nordland

 

    DronningKrabbe
Jeg bor for langt unna ..

09/03/2007 18:29

 
    Rust
Hadde jeg bodd nærmere Oslo så skulle jeg ha prøvd å engasjere meg litt mere, men føler det blir litt vanskelig her .-. Har sendt inn bidrag til hefte da, men alikevel. Kunne man kanskje ha fått lov til å sende inn to bidrag hver? Veit ikke helt jeg da, men tenkte bare å si det [a]. Heh. Håper det blir noe av treffet, virkelig, og håper innmari at jeg kan komme.

09/03/2007 18:42

 
    Ladybuglover
siden det ikke er så mange som har sent inn ett bidrag... synes nå jeg at de som vil det burde få lov til å sende inn 2 bidrag, som Rust sier.. det er slett ikke en dårlig ide.

09/03/2007 19:01

 
    Tustehue
beklage at jeg ikke kom på møte i dag. jeg var desverre i stallen, det ble litt stress i dag ser'u. jeg er veldig lei for dette. 80 medlemer høres bra ut, men er jo litt synd for dem som ikke kommer med da... jeg bor nok og for langt unna Oslo til å kunne undersøke noen skoler der... 250, er igrunnen ikke noe å nøle over, det er ikke noen høy pris! håper du finner noe lokale med litt hjelp Alf'e-mann. jeg håper å komme meg med på buatreffet. satser på det!

09/03/2007 19:10

 
    desperantkyss
bare 80 medlemmer? hvem får/får ikke være med, da? jeg er enig med Terese, 250 er ikke noe å nøle med. Bra jobba, folkens!

09/03/2007 19:12

 
    Livre
Hva med å sove i telt? Det er billigere og lettere. Det går ann og leie Lavo fra forsvaret.. Jeg er enig 250 med mat ekke værst. Er desverre borte i fellesferien viss ikke hadde jeg engasjert meg mer..

09/03/2007 20:01

 
    Rocky
Har dere søkt om å få være på St. Sunniva skole? Det har dere sikkert, men det er jaffal den skolen jeg går på da :] Det er sånn katolsk skole. 8) Er sånn kapell INNI skolen og greier og to store gymsaler, pluss skolekjøkken, og kantine, men det er jo ikke spesielt stort da. Mennee, bare lurte. (:

09/03/2007 21:18

 
    Kamee
Først, bra skrevet, alfemann =)
Og Rocky, kan du ikke ta å skjekke opp med noen på skolen din om det går ann å leie den?
=)

09/03/2007 21:33

 
    Alfonso
Nei, Rocky, jeg har faktisk ikke søkt der, siden jeg ikke har tenkt på privatskoler, men det kan faktisk hende at det er lettere. Jeg skal ha det i bakhodet ; )

Til dere andre som påstår at dere ikke kan gjøre noe siden dere bor så langt unna, send inn bidrag! =:)

09/03/2007 21:33

 
    Rocky
http://www.stsunniva.zm.no/index.php

09/03/2007 21:35

 
    Nattfall
Først av alt: flott referat, Alfonso! Jeg beklager også at jeg ikke kunne komme på møtet, men du har vel fått mailen min, regner jeg med. 80 medlemmer hørtes faktisk ikke så gærent ut, med tanke på hvor mange som faktisk er aktive, så jeg trur nok at detta blir veldig bra.

Vil også nevne, enda en gang, at hvis du har skrivd/holder på å skrive en føljetong på bua, VÆR SÅ SNILL, SEND EN DEL TIL MEG! Mail: kaninen_rulle@hotmail.com

09/03/2007 21:43

 
    Elaht
Nå har jeg sendt inn bidrag til novelleheftet og diktheftet. Er som sagt veldig lei for at jeg ikke kunne komme på møtet i dag:( nå har jeg missa to møter på rad...:( Sorry folkens. Har det bare VELDIG travelt nå.

09/03/2007 22:11

 
    Nattvindens gråt
Vi trenger lokaler for aktiviteter, det vil også være en del ubehag i sove i telt og, og sikkert mange som ikke vil det, og for min egen del som skal rett på leir på lindenes dagen etter treffet og sove en uke i telt, nei takk, jeg hakke så lyst å sove 10 dager i telt i strekk:S Dessuten, hvor skulle vi ha campet?
Ellers, godt referat, synd at jeg ikke kunne være der hele møtet.. Jeg skal prøve å sende mail til ett par fortarre, eller skrive en form som søknad:)

09/03/2007 23:12

 
    Alfonso
Telting er jo forsåvidt en god tanke, jeg tror nok det blir vanskelig å få til. Oslo er vel ikke helt stedet for telting, og sikkerheten rundt arrangementet vil reduseres ganske kraftig uten en skikkelig ytterdør som kan låses. Så er det også problemer med allergikere og slikt.
Jeg er litt tom for ideer med tanke på hvor det går an å leie lokaler. En skulle ikke tro det var mulig i Oslo, men sånn er det. Hvis noen har noen ideer så skrik ut! Og enda bedre, hvis du vet om noe, si ifra!

10/03/2007 09:46

 
    Papirkutt
Centralkirken i oslo.. midt i sentrum.. var der i sommer jeg, med noe sånn leir greier. Spørs om det er plass til åtti folk der, men, hvis vi sover i kirkesalen...:P dere kan jo sjekke.. tror de er ganske villige til å leie ut, så lenge dem vet at det er nåkk voksne og hva det er å sånn...

10/03/2007 11:44

 
    Alfonso
Dere fikk overnatte der altså? Jeg mener...jeg er litt tvilende til om de er villige til å leie ut en helg, med tanke på at det er gudstjeneste på søndag.

10/03/2007 11:49

 
    Solnedgang
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry!!x1000 Eg glemte det, og eg har dårlig samvittighet.. Unnskyld! argh.. Eg SKAL komme neste gang!! Men altså, vell.. Det er fremdeles ingen her i Hordaland som har vist noe interesse.. eg trenger egentlig bare en som er interesert, slik at eg slipper å gå alene rundt å selge hefter.. Kordan går det med de nå forresten?

10/03/2007 11:58

 
    Cheesman
kutt hele greien ned til én dag og ta det på peppes eller egon, de nærmest kaster seg etter deg. men seriøst, jeg trodde lokaler ville blitt det minste problemet. finnes det ingen lokaler som pleier å bli utleid i den byen? Jeg mener, her finnes det jo borettslag med egne lokaler til feiringer som kan lånes, osv. det må jo finnes noe lignende der borte?

10/03/2007 12:11

 
    Kamee
En dag høres vel litt lite ut?

10/03/2007 12:13

 
    Alfonso
Jeg skjønner jo at det høres rart ut, Cheesman, men problemet mitt er vel at jeg sitter i Trondheim og prøver å kontakte Oslo. Det er umulig for meg å gå et sted og spørre, så det eneste jeg har tilgang til er e-postadresser og/eller telefonnummere. Derfor sitter jeg litt fast og aner ikke helt hvor jeg skal begynne.

Problemet, slik jeg har forstått det, er at det er pratet rundt overnatting, og mange skoler og lignende vil ikke leie ut i og med at de faste ansatte er på ferie, og dermed er det ingen som kan passe på ved eventuelt en falsk brannalarm eller slike ting. Det høres rart ut, men det er vel slike regler som må holdes. Andre kommunale lokaler som fritidsklubber og slikt gir avslag på grunn av at arrangementet ikke støttes av en organisasjon, og de er redd for at treffet skal inneholde rus og slikt som de "ikke vil assosieres med" sier de.

Den private sektoren sliter jeg lett med å få tak i, dels på grunn av at de sjeldent har oppegående internettadresser, og dels på grunn av at jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Derfor så er vi nå veldig avhengige av at det er noen i Oslo som kan ta på seg det ansvaret å se seg litt om i området, og spørre noen for oss (Punktum)

10/03/2007 12:20

 
    Solnedgang
vell.. det er vell sikkert det, men altså no er ikkje eg så kjent i oslo da.. men Håkon har et godt poeng der, er det ikkje noe lokale (festlokale) vi evt kan leie?

10/03/2007 12:21

 
    Solnedgang
ah, ja okei

10/03/2007 12:23

 
    Solnedgang
men som eg nevnte; kordan går det med de tekstheftene?

10/03/2007 12:24

 
    Nova
skulle gjerne hjulpet til med skolegreier og sånt, men føler jeg kan gjøre svært lite her bort i Drammen...

10/03/2007 12:35

 
    Kamee
Ildtåre, vi har fått inn bidrag, men langt ifra nok!
Sendt inn folkens (Y)

10/03/2007 12:42

 
    XaphaniA
Eg skal sende inn mine bidrag i dag, hadde eg tenkt, må berre ordne dei ferdig. Og eg må virkelig beklage at eg ikkje var på msn-møtet, men eg fekk ikkje lest mailen før seinare, og hadde fullstendig glømt det. Veldig sint på meg sjølv, om det er noken trøst. Uansett so syns eg fleire burde engasjere seg. Det var jo so mange som var positive då ideen først dukka opp.

10/03/2007 14:20

 
    TazGold
Tror folk syns det er vanskelig å stille opp når det er så mye usikkerhet rundt om man kan eller ikke. Men jeg syns folk på bua skylder hverandre å gjøre en liten innsats enten man selv kommer eller ikke. Send inn bidrag til heftene!!

Med det sagt vil jeg foreslå at dere spør på en folkehøgskole. Her på soltun folkehøgskole, hvor jeg bor, leies skolen ut utrolig rimelig store deler av sommeren. Det er to folkehøgskoler i oslo i følge denne siden: http://www.hurumnett.no/skole/folkehoyskoler.htm -Kan jo være verdt et forsøk? Folkehøgskoler er ofte åpne for denne typen arrangementer også, tror jeg - ialle fall slik jeg kjenner miljøet :)

11/03/2007 01:10

 
    hverdagspoeten
Jeg beklager virkelig at jeg ikke fikk vært på msn-møtet! Jeg har ikke vært hjemme i helga ( gått skirenn ) og hadde derfor ikke muligheten til å delta. Jeg vil gjerne bidra med det jeg kan! Grunnen til den manglende oppsluttningen og det sviktende engasjementet, tror jeg er fordi folk ikke vet hva de kan bidra med..I første omgang er det jo å delta på msn-møtene, sende inn bidrag til heftet ( se tiligere sammendrag fra msn-møte) og høre litt rundt med vakter og sponsorer. Folk skulle ha nok å henge fingrene i, men det virker kanskje som om informasjonen ikke har kommet ut til alle. Eller, det har den nok, men den blir kanskje ikke tatt så seriøst. Kanskje er de mindre aktive skribentene litt slække når det gjelder å bidra. De får kanskje ikke muligheten til å delta hvis det blir plassmangel, men jeg syntes iallfall vi som skriver og kommeneter en del bør stå på! Jeg vet selv at jeg må få pushet meg selv litt, for jeg har ikke gjort mye jeg heller, men da kommer igjen det med at man ikke vet hva man skal gjøre. Jeg skal velge ut noveller med kamee og alfonso, men jeg vet ikke mer enn det...det er liksom noe som skurrer, noe info som mangler og som jeg tror hindrer engasjement. DEssverre.

12/03/2007 12:35

 
    Livre
Har noen kontaktet komunen? Kanskje de kan bidra med noe til og med sponse oss? Det er jo tross alt et kulturarangement.

12/03/2007 13:09

 
    Sabrina
Jeg har både sendt inn et bidrag, OG en mail til tonje om at jeg kan selge heftene her jeg bor. Harbare fått svar fra denjegsendte et bidrag til,så jeg hvet ikke om det blir noe av mitt salg..men i allfall, hvordan i all verden skulle dere kunne begrense anntallet til 80? Blir sånn at bare de som bor i oslo, eller rundt det området skal få komme? selv om jeg bor i nord-norge, så kunne jeg ha tenkt meg og komme nedover til oslo på skrivebua treff.

12/03/2007 14:04

 
    Alfonso
Livre, jeg har ringt litt rundt i bydelene i Oslo, og bare spurt om lokaler i første omgang, men jeg vet ikke om de er villige til å sponse et slikt arrangement. De sponser lokale arrangementer, vet jeg, men jeg er litt usikker på om de sponser et arrangement med deltakere fra hele landet.
Sabrina, redaksjonen er ikke innblandet i arrangeringen av dette her, så det er forsåvidt ikke så rart at du ikke har fått svar derfra. Jeg vet ikke hvilken bidrag du har sendt, med jeg regner med at det er et dikt? Selvom fristen nå er ute, så tar jeg gjerne imot en novelle fra deg. Grunnen til at vi har begrenset deltakerantallet til 80 er fordi de som leier ut lokaler vil vite hvor mange som kommer. Hvis du tenker deg litt om, så tror vi at det er et realistisk antall. Vi kommer til å ordne en påmeldingsordning, så det blir ikke bare folk fra Oslo-området som får være med, det gjelder bare å være først til mølla når påmeldingen skjer.

Flere tips tas imot med takk, så bare sleng dem ut! ; )

12/03/2007 14:26

 
    Livre
Jeg tror de vill det. Se på det slik: Skrivebuatreff 07 et kultulrelt sammarbeidsprosjekt mellom ungdom i hele Norge hvor målet er å åpne for insoirasjon, møte forfattere og utvide den kulturelle og litterære hosisonten til Ungdom. De burde sluke det helt, tenk å få bevise at Oslo ikke bare er et samlingspunkt for russ og ugang, men et samingspunkt for kunst, kultur og ikke minst kreativt talent... Jeg foreslår at noen tar på seg å sende en søknad til Kulturavdelingen i Oslo komune sammen med underskrifter fra engasjerte parter i skrivebua pluss forfeldre som har stillt opp som vakter.. Jeg befinner meg i Irland for øyeblikket. Men viss det er noe langdistanse jobber som trengs hjelp på så si fra.. Andre ting kunne vært å skrive til Avisene? Jeg syntes fremdeles telt ideen burde bli tenkt på Nordmarka er full av vann og campingsteder vi kan oppholde oss helt gratis. Okay det er et sikkerhets problem.. Men viss vi får tak i nok vakter og er sponset av Oslo komune så bør det ikke være noe stort problem...

12/03/2007 15:06

 
    Rust
tenk å få bevise at Oslo ikke bare er et samlingspunkt for russ og ugang, men et samingspunkt for kunst, kultur og ikke minst kreativt talent. Bare den setningen der tror jeg det går an å komme langt med! Og det med å campe ute burde jo ikke vært et problem om man har nok vakter og slikt, i hvert fall ikke om det er 'den siste løsningen' liksom..

12/03/2007 15:25

 
    Nattfall
Når er neste møte?

12/03/2007 15:51

 
    Nattvindens gråt
Heisann.
Kristine, jeg skal få se og tenke litt på ting, har vært veldig fraværende nå, men har jo vært en meget stressende uke med bare innleveringer, prøver og konserthelg, så igrunn så er jeg helt pusha nå, men jeg skal nok ta ett par tak fordiom, er ikke så mye som skjer denne uka, og regner derfor med å kunne jobbe en del med prosjektet. Men jeg skal sende mail snart sånt at dere får se litt åssn det ligger ann..

12/03/2007 16:42

 
    Sabrina
Hvem skal jeg da sende mail til? bidraget er jo sendt, og det har jeg fått svar på, det eneste var at jeg sendte en mail til tonje(jeg viste ikke hvem andre) om at jeg kunne selge heftene her jeg bor. Og joda,der er jo ikke bare de som bor rundt oslo som får komme,men når blir denne påmeldingen? :) Det kan sikkert henne at dethørtes litt sånn "jeg-er-sur-på-dere" ut.. mendet var ikke ment sånn, jeg er smilende glad:P

12/03/2007 21:20

 
    Snekrystall
er det nødvendig å inkludere mat i prisen? vet ikke helt hva dere har tenkt, men om ikke programmet dere har satt opp varer veldig lenge i strekk er det vel like greit at foka har med penger til mat selv. Så slipper man å måtte betale så alt for mye, man kan vel like så godt ha med mat hjemmefra..?

12/03/2007 22:57

 
    Alperosen
Dere må si fra når det er msnmøte da;) Hadde stilt opp hvis jeg hadde visst det, msn er livet mitt x)

12/03/2007 23:31

 
    hverdagspoeten
Hva med å kontakte forlag?? De må da være kjempeinteressert i å sponse skrivebuatreff!!!?

13/03/2007 17:16

 
    hverdagspoeten
Jeg kan selge hefter på hjemmestedet mitt, kan du på ditt? flere som henger seg på?

13/03/2007 17:17

 
    Livre
Knallide forlagene burde hoppe opp og ned av glede. Gratis reklame.. Ikke med mindre irene lærer seg norsk, si fra om neste msn'n møte jeg stiller opp..

13/03/2007 17:22

 
    Kamee
Sabrina, send inn mail om at du kan jobbe til Nattvindens Gråt.

13/03/2007 18:18

 
    Kamee
Selge heftene hos deg, mener jeg..

13/03/2007 18:18

 
    Nattfall
Silje, du kan jo være med i påsken og selge hefter i Oslo. Bor ikke du i Akershus, da? Du kan jo slå deg sammen med Alfonso, meg og kanskje også Nattvindens gråt.

13/03/2007 18:19

 
    desperantkyss
kan hvem som helst komme på msnmøtene eller er det bare for arrangørene? :S

13/03/2007 18:31

 
    hverdagspoeten
jeg skal på hytta dah...hmm..kjinkig..
ja, vi må få til det med folagene!

13/03/2007 18:36

 
    hverdagspoeten
de må da være interessert i nye forfatterspirer;)

13/03/2007 18:36

 
    Livre
Det bør de, jeg er hjemme i påsken.. Vell påskehelgen uansett.. Bor i Akerhus. Kan sikker skvise inn litt tid viss dere trenger noe hjelp.. Dere sa vi evtutelt kunne flytte det til litt utenfor Oslo? Nes er fyllt av skoler og det er bare en halvtime fra Gardemoen for de som kommer med fly...Østgård barneskole, Auli barneskole, Runni Ungdomskole, Hvam Videregående har internnat osv..


13/03/2007 20:09

 
    Norwegian Blue
Skulle gjerne vært med å selge hefter i påska, men det er en viss fare for at jeg reiser bort. Er ikke helt sikker på når, men en eller annen gang. Og akkurat i området rundt hytta er det ikke så mange folk, akkurat. Er noen rever der, da. Kanskje de hadde vært interessert.
Mmmh, jeg har lyst til å hjelpe til mer. :P (:

13/03/2007 20:10

 
    Sabrina
Kamee, jeg snakket med Alfonso, men takk uansett:)
Tror egentlig det var lurt og innkluderemar mat i prisen..:))

13/03/2007 20:35

 
    katti bull
Hei:) Sender denne til toppen igjen jeg.. Fint referat:)

14/03/2007 18:24

 
    Nattvindens gråt
Gladmelding til alle: Vi har fått ja til to lokaler! det ekke helt bestemt enda om det blir brukt, men det virker troverdig,

:D:D

Endelig!

15/03/2007 16:39

 
    Nattvindens gråt
I Oslo altså.



15/03/2007 16:41

 
    Rust
Jej! :D

15/03/2007 17:21

 
    Livre
Så bra hvor da?

15/03/2007 19:49

 
    Sabrina
hurra! så kjempe bra! Er detlant unna flyplassen? :$

15/03/2007 19:51

 
    desperantkyss
hurrahurra :D *hoppe i taket av glede*

15/03/2007 19:56

 
    Nattvindens gråt
Vi har fått ja til to lokaler men satser mest trolig på "Bjølsen- Misjonskirke"

15/03/2007 19:58

 
    katti bull
Bravo!!

15/03/2007 20:07

 
    Livre
Genitalt..

16/03/2007 17:20

 
    Alfonso
Det er ikke mye som skal til før lokale er i orden! All ære til Nattvindens gråt som fikk ta i det til slutt! =:D *er visst ikke flink til slikt jeg*

Noen små formelle ting må i boks først før vi kan ta neste steg i planleggingen. Sabrina, Oslo by ligger et stykke unna flyplassen uansett, men jeg regner med at vi skal prøve å få til en ordning slik at det blir en felles reise for dere langveisfra. Jeg kan ikke love noe ennå, men regner med at det skal gå i orden.
En liten påminnelse til arrangørene: Husk møtet på søndag! Det er mye som må diskuteres! Vi er langt steg nærmere, men ikke helt i mål ennå! =:)

16/03/2007 18:23

 
    auriz
Hvis dere fortsatt leter etter lokaler; Prøv Kristelig Gymnasium (KG) i oslo. (tilfeldigvis min skole.xP) Har to gymsaler, en stor og en litt mindre, kantine og klasserom som evt. kan være soveplasser. Garanterer ikke positivt svar, men verdt et forsøk..?

16/03/2007 19:58

 
    hverdagspoeten
same here, skal på hytta i påsken, og det er for det er forholdsvis dødt...

17/03/2007 10:00

 
    Sabrina
Heihei! Dere, nå har jeg sendt en mail, med hjelp av silje, til en i harstad tidene om han kan sponse oss. Har ikke fått svar enda, men sier ifra:) også må jeg bare si at adressen min er:
Sabrina Thrane
Aune
9436 Kongsvik
Send gjerne et par hefter til meg, jeg selger gjerne!

17/03/2007 10:11

 
    Kamee
Tror kanskje ikke det blir noe sending i posten, heller det at vi sender det som skal printes til deg, så du må printe det eller noe sånnt. Er ikk ehelt sikker enda. Send mail til Nattvindens Gråt eller Alfonso, tror de vet litt mer enn meg.. ;P

17/03/2007 10:50

 
    Sabrina
okæii.. :)

17/03/2007 10:55

 
    Gi tilbakemelding:

  Du må lese reglene hvis du er ny på Skrivebua.
Kommentarer som kan virke sårende vil bli slettet.
Det samme gjelder førstekommentarer på egen tekst
som ikke er helt nødvendig.

Husk at vi er her for å bli oppmuntret til å skrive.
Du må være registrert bruker og innlogget for å gi tilbakemelding.